Informacje dla Klienta i zwroty

 

Dostawa
Dostawy realizowane są w dni robocze. Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10.00 najczęściej wysyłka jest realizowana w ten sam dzień. Zamówienia złożone w godzinach późniejszych, popołudniowych i wieczornych wysyłamy w dniu następnym.
Najszybciej realizowane są przesyłki kurierskie, powinny być na miejscu w dniu następnym od wysyłki. Przesyłki paczkomatem mogą zająć 1-2 dni w zależności od lokalizacji. Przesyłki pocztowe 1-3 dni w zależności od lokalizacji.
W okresie przedświątecznym i tzw. długich weekendów w/w terminy mogą ulec wydłużeniu.


Płatności
Płatności w naszym sklepie mogą być realizowane od razu (Przelewy 24) , przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
Jeśli z jakiś przyczyn nie powiodła się płatność tzw. szybka (Przelewy 24) zawsze można dokonać płatności przelewem tradycyjnym na konto:

ING

dla płatności krajowych nr konta w ING  74 1050 1575 1000 0097 8601 3939

dla płatności z zagranicy BIC  SWIFT: INGBPLPW  nr konta PL 74 1050 1575 1000 0097 8601 3939

mBanku

dla płatności krajowych nr konta w mBanku 03 1140 2004 0000 3002 8115 7234  

dla płatności z zagranicy BIC  SWIFT:  BREXPLPWMBK  nr konta PL 03 1140 2004 0000 3002 8115 7234  


Płatności przelewem tradycyjnym przeważnie są u nas następnego dnia po dokonaniu wpłaty. W przypadku wykonania przelewu z konta w mbanku – płatności będą od razu na naszym koncie. Wszystkie zamówienia są realizowane po otrzymaniu wpłaty.

Dostępność towaru
Produkty znajdujące się w naszym sklepie i wyświetlone na stronie internetowej posiadamy w naszym magazynie. Przesyłki realizujemy po otrzymaniu wpłaty (patrz punkt 1 i 2).
Jesteśmy importerem bezpośrednim, sprowadzamy towar prosto z fabryki.
Towary wybieramy odwiedzając osobiście fabryki, chcemy mieć pewność, że produkty oferowane na naszej stronie są dobrej jakości i dobrze wyglądają w rzeczywistości.


Informacje o zamówieniu
Do każdego złożonego zamówienia jest wysyłana informacja mailowa o przyjęciu zamówienia do realizacji. Mail przychodzi od razu po złożeniu zamówienia. (będą tam Państwa dane, dane zamówionego produktu oraz miejsce wysyłki). Brak maila może oznaczać, że zamówienie nie zostało zarejestrowane w systemie.
Do każdej sprzedaży detalicznej otrzymujecie Państwo paragon z kasy fiskalnej. Dla firm przygotowujemy faktury  VAT.

 

Zwroty/odstąpienie od umowy
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem pisemnie   na adres siedziby Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@koceipledy.pl lub wraz z odsyłanym produktem na adres  siedziby Sprzedawcy. Link do wzoru oświadczenia jest udostępniony na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Informacje dla klienta” (link na dolnym pasku strony). W przypadku chęci odstąpienia od umowy, prosimy o odesłanie paragonu oraz zwracanego towaru wraz z numerem konta, na który mamy odesłać środki.
         Miejsce naszego magazynu oraz adres do zwrotów to:
         Antidotum Sylwia Lehmann

         Ul. Żernicka 23 (teren Merida)

         55-040 Tyniec Mały

           NIE ODBIERAMY ZWROTÓW Z PACZKOMATU.

Przyjmujemy zwroty produktów, które nie noszą śladów używania, nowe, nie pogniecione i ułożone estetycznie, posiadające etykiety.

 

     link do formularza: Formularz Odstąpienia od Umowy Zakupu

 

W razie pytań pozostajemy do dyspozycji

koceipledy.pl