You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Koce i Pledy

Informacje dla Klienta


  1. Dostawa
    Dostawy realizowane są w dni robocze.Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10.00 najczęściej wysyłka jest realizowana w ten sam dzień. Zamówienia złożone w godzinach późniejszych, popołudniowych i wieczornych wysyłamy w dniu następnym.
    Najszybciej realizowane są przesyłki kurierskie, powinny być na miejscu w dniu następnym od wysyłki.Przesyłki paczkomatem mogą zająć 1-2 dni w zależności od lokalizacji.Przesyłki pocztowe 1-3 dni w zależności od lokalizacji.
    W okresie przedświątecznym i tzw. długich weekendów w/w terminy mogą ulec wydłużeniu.


  2. Płatności
    Płatności w naszym sklepie mogą być realizowane od razu (Dot-pay lub Imoje) , przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
    Jeśli z jakiś przyczyn nie powiodła się płatność tzw. szybka (Dot-pay, Imoje) zawsze można dokonać płatności przelewem tradycyjnym na konto:
    73 1050 1575 1000 0092 4065 3379 (ING Bank Śląski SA)
    Płatności przelewem tradycyjnym przeważnie są u nas następnego dnia po dokonaniu wpłaty. W przypadku wykonania przelewu z konta w ING Banku – płatności będą od razu na naszym koncie. Wszystkie zamówienia są realizowane po otrzymaniu wpłaty.


  3. Dostępność towaru
    Produkty znajdujące się w naszym sklepie i wyświetlone na stronie internetowej posiadamy w naszym magazynie. Przesyłki realizujemy po otrzymaniu wpłaty (patrz punkt 1 i 2).
    Jesteśmy importerem bezpośrednim, sprowadzamy towar prosto z fabryki.
    Towary wybieramy odwiedzając osobiście fabryki, chcemy mieć pewność, że produkty oferowane na naszej stronie są dobrej jakości i dobrze wyglądają w rzeczywistości.


  4. Informacje o zamówieniu
    Do każdego złożonego zamówienia jest wysyłana informacja mailowa o przyjęciu zamówienia do realizacji. Mail przychodzi od razu po złożeniu zamówienia. (będą tam Państwa dane, dane zamówionego produktu oraz miejsce wysyłki). Brak maila może oznaczać, że zamówienie nie zostało zarejestrowane w systemie.


  5. Zwroty
    W przypadku chęci odstąpienia od umowy, prosimy o odesłanie paragonu oraz zwracanego towaru wraz z numerem konta, na który mamy odesłać środki.
    Miejsce naszego magazynu oraz adres do zwrotów to:
    Antidotum Sylwia Lehmann

    Ul. Żernicka 23 (teren Merida)

    55-040 Tyniec Mały



W razie pytań pozostajemy do dyspozycji

koceipledy.pl